me presento desde mexico

  • hola a todos!


    les mando un gran saludo desde mexico y la verdad quiero decir que su foro me encanta y que lo considero el mejor en su clase.

    no se nada de aleman :Denk: es por eso que les escribo en español, yo tambien estoy en 2 proyectos uno es un camion escala 1/14

    y el otro proyecto es una excavadora komatsu pc1250 pero mis proyectos no son tan profesionales como los suyos.

    de hecho ya hay fotos en este foro de mi proyecto los subio un amigo mio de españa.

    espero me acepten y aprender mucho de ustedes, apenas cree mi propio foro pero aun esta en construccion mas adelante les doy la direccion

    de mi foro ya que este funcionando bien.I know a little bit of english if you wish I could write in it or try


    greetings from mexico :trinken:

  • ok I can see that nobody answer me most probably because don`t understand me :( I just want to tel that

    I really admirer your forum and all your`s projects you are very very professional.

    I`m working in 2 projects one truck escale 1/14 and one excavatore komatsu pc 1250 there are pictures

    of my project in this forum [1:16] KOMATSU PC1250

    I know that my project is no professional like your`s but I`m trying and I want to learn from people like you

    I hope to be accepted in your forum


    greetings from mexico :)

  • Hola Julio,
    sea usted bienvenido. :welcom:  
    In 1997 and 1998 I have also lived in Mexico and have worked for Volkswagen, GM and Chrysler.


    con un cordial saludo
    Luggi

    Cat is the best and fuck the rest !

    Gruß Luggi

  • hello luggy


    it`s a pleasure to me be part of this forum, the factory that you tell me Volkswagen is in puebla is to close to my house

    150 km I`m in cuernavaca Morelos


    I really hope that you enjoy mexico


    grettings from mexico my friend